DJSET ALLIANCE OF OGAME
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

DJSET ALLIANCE OF OGAME

Le site de l'alliance DJSET
 
AccueilAccueil  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  ConnexionConnexion  
Le Deal du moment : -40%
-40% sur le Pack Gaming Mario PDP Manette filaire + ...
Voir le deal
29.99 €

 

 noobs

Aller en bas 
+2
Flym4ng4
stevens
6 participants
AuteurMessage
stevens




Nombre de messages : 49
Date d'inscription : 02/04/2006

noobs Empty
MessageSujet: noobs   noobs EmptyDim 2 Avr à 22:14

Je tiens à toi au delà des mots

Je n'aurais jamais cru que j'aurais pu trouver quelqu'un comme toi
Je me sens tellement bien quand je suis auprès de toi
Je ne te laisserai jamais tomber
Parce que je ne peux pas m'empêcher
De penser que toi et moi c'est pour l'éternité

Il n'y a que toi qui a cet effet sur moi
Qui, avec un sourire efface mes maux
Pour toi je pourrais faire n'importe quoi
Car je tiens à toi au delà des mots

Tu dois être un ange descendu du ciel
Tu remplis ma vie de baisers de miel
Nous partageons un amour si spécial et si fort
Que je ne peux qu'en demander encore
Et je t'aimerai même après ma mort

Il n'y a que toi qui a cet effet sur moi
Qui, avec un sourire efface mes maux
Pour toi je pourrais faire n'importe quoi
Car je tiens à toi au delà des mots
Revenir en haut Aller en bas
Flym4ng4

Flym4ng4


Nombre de messages : 125
Date d'inscription : 02/04/2006

noobs Empty
MessageSujet: Re: noobs   noobs EmptyDim 2 Avr à 22:17

6 Envoyer un message privé Flym4ng4 02 Avr 2006 02 Avr 2006 88
Revenir en haut Aller en bas
Lord Airon [Valar]

Lord Airon [Valar]


Nombre de messages : 7
Localisation : Calais
Date d'inscription : 02/04/2006

noobs Empty
MessageSujet: Re: noobs   noobs EmptyLun 3 Avr à 17:51

Cool
Revenir en haut Aller en bas
ABC

ABC


Nombre de messages : 96
Date d'inscription : 02/04/2006

noobs Empty
MessageSujet: Re: noobs   noobs EmptyLun 3 Avr à 18:35

tu flood aussi toi I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love youI love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
Revenir en haut Aller en bas
Paulu




Nombre de messages : 4
Date d'inscription : 02/04/2006

noobs Empty
MessageSujet: Re: noobs   noobs EmptyLun 3 Avr à 19:06

vIVE LE FLOOD

Attaquant octron (4:328:11)
Armes: 100% Bouclier: 100% Coque: 100%
Type P.transp. Croiseur
Nombre 20 5
Armes: 10 800
Bouclier 20 100
Coque 800 5400

Défenseur Grand Souverain (4:326:5)
Armes: 100% Bouclier: 70% Coque: 80%
Détruit

La flotte attaquante tire fois avec une puissance totale de sur le défenseur. Les boucliers du défenseur absorbent points de dégâts
La flotte défensive tire au total fois avec une puissance totale de sur l'attaquant. Les boucliers de l'attaquant absorbent points de dégâts

Attaquant octron (4:328:11)
Type P.transp. Croiseur
Nombre 20 5
Armes: 10 800
Bouclier 20 100
Coque 800 5400

Défenseur Grand Souverain (4:326:5)
Détruit

L'attaquant a gagné la bataille !
Il emporte
51990 unités de métal, 33792 unités de cristal et 893 unités de deutérium


L'attaquant a perdu au total 0 unités.
Le défenseur a perdu au total 0 unités.
Un champ de débris contenant 0 unités de métal et 0 unités de cristal se forme dans l'orbite de cette planète.
Revenir en haut Aller en bas
groover




Nombre de messages : 137
Localisation : essonne 91 athis-mons
Date d'inscription : 12/12/2005

noobs Empty
MessageSujet: Re: noobs   noobs EmptyMar 4 Avr à 0:57

ou quelle raid epoustouflant
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





noobs Empty
MessageSujet: Re: noobs   noobs Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
noobs
Revenir en haut 
Page 1 sur 1

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
DJSET ALLIANCE OF OGAME :: forum public :: Candidature !!-
Sauter vers: